måndag 3 oktober 2011

Lov

Den här veckan är killarna lediga från skolan. Riktigt skönt för dem att bara få ta dagen som den kommer. De är lek med kompisar, bad i poolen och lite utflykter som gäller. Planen är att ta oss till Zoo och till Shanghai Science museum.

Själv har jag fastnat i ett spel. Train conductor USA/Grand Canyon. Hans har slagit rekord som jag nu maniskt försöker att slå. Jag fattar inte att man kan fastna så. Så varning för beroende framkallande spel utfärdas!

I lördags masade jag mig upp klockan fem för att via skype vara med på dammiddag med några av tjejerna i kören. De var hemma hos Susanne i Årstad. Vilken mysig känsla att känna att man var med lite hemma. Fast jag var rejält trött på södagen, men det var det värt.

Hans har åkt till Taipei och kommer hem på onsdag igen. Nu är det nog tack och godnatt här tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar