söndag 15 december 2013

En intensiv helg...

Paret Svensen
Den här helgen hade vi mycket kul inplanerat så när jag i fredags konstaterade halsfluss kändes det sådär. Det är tur att penicillin hjälper fort även om jag fått gå lite på halvfart i helgen.

På lördagen var det avskeds party för barnen Svensen som ska flytta hem till Norge. När barnen skulle hämtas överraskade vi med en Kinafest för Nina & Tormod. Det blev en fantastisk kväll med både skratt och tårar. På söndagen åt vi brunch på Westin så nu behöver jag nog inte äta på en vecka. Efter brunchen gick Nina, Anlaug och jag till Grand Theatre och tittade på Svansjön. Det var en föreställning med amatörer och Masako en vän till oss var med. Tilläggas ska att det var fantastiska amatörer. Det var otroligt kul att få se insidan av Grand Theatre. Den förtjänar fler besök under våren.
Mina glada norska vänner

Familjen Larsson på väg på Brunch


Grand Theatre

Jag lovar, det är svanar och de var vackra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar